Besviken

Har lite ont i kväll, det känns inte bra.
Får kanske lov att ringa upp och prata med dom på KK om det fortsätter så här.

Idag tog jag en promenad en pappaledig kompis och blev bjuden på fika med
en otroligt god paj. Trevligt att sitta och fika med barnen surrande runt omkring
och veta att det är inte jag som behöver ta hand om dom när dom blir kinkiga.
Been there, done that!

Vi köpte ju nya utemöbler för ett tag sedan, då fick vi bara med oss stolar och
dynor hem och bordet skulle komma senare. Jag ska inte trötta ut er med
historien om hur det gick med bordet men i tisdags fick vi i alla fall det levererat.
I kväll plockade vi upp det och jag blev jättebesviken, det ser inte alls så fint ut
som det bordet vi tittade på i butiken och som vi bestämde oss för.
Färgen på trät är helt annorlunda och bordet känns inte som att det är inoljat
ordentligt. Vi får slå en signal till EM i morgon och höra vad dom säger om det.

Jag hoppas att det inte var någon från Sundsvall som tog illa vid sig över att
jag skrev om Google-sökningen. Helt plötsligt så ser jag att jag får flera besök
om dagen från just Sundsvall.

Så mycket hemskheter vi får läsa hela tiden, stackars barn som blir utsatta för
vidrigheter överallt.

Nu måste jag lägga mig och läsa klart Alex Schulmans bok, blir jag klar med
den så åker den ner till Höör på lördag morgon.


Kommentarer
Postat av: edde

Ta det lugnt och krya på dig Mona!!

2009-05-08 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0