Lånade byxor?

Tog mig i kragen idag och åkte in till stan för att äta lunch med en kollega från
"lucknucke-tiden". Vi har haft kontakt via Facebook men inte setts på flera evigheter.
Nu blev det äntligen av och det var riktigt kul att sitta och snacka en stund, många
glada minnen som dök upp.
Sussie hade ju inte som jag hela dagen fri så vi fick nöja oss med att snacka oss
genom lunchen idag, nästa gång får det bli en längre sittning.
Kanske över en öl på en uteservering, vi får väl se.

Missade Eurovision igår, men jag såg till min glädje att Arash gick vidare.

Gissar att vi inte kommer att se den här experten kommentera fotboll så mycket i TV
på ett tag.
Vuxna män som lånar varandras byxor? Hmmmm

Kommentarer
Postat av: Sussie "exlucknuckan" Wictorsson

Ja, det var en rysligt trevlig lunch, dock alldeles för kort. Men det tar vi igen med råge nästa gång vi ses. För det blir väl ett par fyra pilsner ganska snart, hoppas jag! Kramar från Våla

2009-05-16 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0