"mammor över 40 med stora trosor"

Tänk er, i Sundsvall sitter det en kille(?) med pirr i brallan och surfar.
Han googlar på lite olika saker som är av intresse, så kommer han på vad han ska
söka på: "mammor över 40 med stora trosor"

Där bland sexfantasierna hamnar han på min mesiga blogg.
Ni förstår vilket antiklimax det måste ha varit för killen.



(Jag tror inte att det var precis en sådan här bild han var ute efter, men den var den
bästa jag kunde hitta nu när jag letade. Vill inte att han ska bli lika besviken om han
råkar hamna här igen)

Vilken lång dag det här blev, jag vaknade ju redan före kl 8 och gick upp.
Precis när jag hade tagit en dusch och skulle sätta mig och mumsa i mig lite
fruktsallad till lunch så ringde det på dörren. Utanför stod en granne som jag bara
brukar småprata lite med när vi träffas ute. Nu kom hon för att höra hur det var med
mig, det hela slutade med att hon blev sittandes hos mig någon timme.
Kaffe och en massa prat, riktigt trevligt.

Fruktsalladen fick vänta till efter kl 15, men då var den ju ännu godare.

En sockerkaka står i ugnen, om ca 40 minuter blir det kvällskaffe.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha ha....hur tusan hamnade han hos dig?

Det är ju bara mamma över 40 som stämmer på dig eller hur???

2009-05-06 @ 08:13:22
Postat av: Mona

Maria

Så kan det gå i Googles fantastiska värld.

Googlar man på samma sak idag så ligger jag först, före sexfantasierna. Det du :o)

2009-05-06 @ 08:37:02
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0