Sprida riskerna

Igår fick vi bevis för varför vi inte ska ta telefoni också via Comhem.
Det räcker så bra att "bara" TV och internet låg nere igår, vi hade inte behövt
en tyst telefon också.
Alla är upprörda och Comhem ber om ursäkt och försöker förklara, tom via Twitter.
Det är klart, drabbas 500.000 kunder så märks det ju och vi kan nog vara säkra
på att alla vill veta hur detta ska kunna undvikas i fortsättningen.



En av mina kollegor vann på BingoLotto i helgen och ingen liten vinst heller,
hon vann en resa till Sydafrika värd 80.000:-. Helt otroligt!

Om jag hade vunnit den resan så hade det ju inte blivit jag som åkt på den, utan
då hade King fått tagit men Emma hem på en lyxresa.

Jag kände i magen igår att jag hade varit lite för aktiv, även om jag knappt gör
något alls. Så idag har jag verkligen tagit det ännu lugnare.
Tror i alla fall att jag ska ta en promenad och möta L-P när han kommer med
tåget, jag behöver ju röra på mig också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0