Supporters?

Är det så här man visar att man är en riktig supporter?
Är det så här man hjälper och stöttar sitt lag när det inte går riktigt bra?

Jag hoppas att Örgrytes riktiga fans visar att dom tar avstånd från detta.
Att man visar att man inte accepterar att hjärndöda idioter får smutsa ner laget.
"De här männen är inte värda annat än samhällets totala förakt"
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

*     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *      *     *     *

Vi kommer kl 13 och då ska vi ha rabarberpaj!
Den hälsningen fick jag i telefonen och det var ju inte mycket annat att göra än
att ut och rabarber och börja göra en paj när Pyrets pappa hade gjort en beställning.
Jag gjorde en ordentlig så det räcker till kvällskaffet också, mums.

L-P for ut på golfbanan så fort regnet slutade på förmiddagen, han ska tydligen spela
någon sorts av tävling i veckan så det skulle övas.

*     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *      *     *     *

"Jag vill varna alla som söker till "Robinson" i höst -
det kommer att förändra ditt liv, speciellt om du har en relation!"
Stackars Christian, det var tydligen tuffare än vad han hade räknat med att vara med
i Robinson. Men svårigheterna verkar ha kommit efter det att han kom hem och inte
kunde hantera "berömmelsen".
Det verkar som att det är en tävling för singlar, förhållanden verkar inte klara en säsong
av Robinson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0