Så otroligt slö

Var tog den här dagen vägen?
Har absolut inte gjort något alls på hela dagen, hur slö som helst.

Dom senaste dagarna har det ju inte känts helt OK så idag försökte jag komma
i kontakt med doktorn som opererade mig. När jag ringde avdelningen blev jag
hänvisad att ringa till akutmottagningen, vilket inte kändes helt bra.
Jag ringde dit och fick en tid för läkarbesök 4/6, men då inte hos den doktorn som
jag vill träffa. Skulle jag träffa henne så skulle det ta mycket längre tid.
Nu har jag försökt komma i kontakt på annat sätt, vi får se om det funkar.
Jag skulle ju vilja prata med rätt läkare, som vet vad det är för operation jag har gjort.
Det är ju en ny teknik som inte alla läkarna kan.
Antagligen kommer dom säga åt mig att sitta ner i båten och inte oroa mig för att
allt är som det ska, men jag vill nog att dom ska ta en titt i alla fall.

När nu L-P äntligen kommer hem efter att ha fått stå och vänta pga inställt tåg så ska
det övningsköras. Under tiden så ska Emma och jag fixa till en rabarberpaj som vi
kan mumsa i oss i kväll.
Första rabarberna för i år, det ska bli så otroligt gott.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag älskar rabarberpaj! Tänk på mej när du slevar i dej ;) Hoppas du lyckas få tag i rätt doktor!

2009-05-19 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0