Biverkan

Jag läste här om en läskig biverkan på herpesmedicin som innehåller aciklovir.
Jag har tidigare använt aciklovir när jag har fått herpesblåsor, men aldrig har
jag fått känslan av att vara död.
Ett mycket sällsynt tillstånd kallat Cotards syndrom, som är en akut och mycket
ångestfylld känsla av att inte längre vara i livet.
Må vi slippa vara med om det.

*     *

Idag har jag varit hos Wirvla och snyggat till mig i håret.
Ja, så stor skillnad är det inte utan hon har bara tagit bort dom där fula topparna.
Hon suckar lite och bannar mig för att jag inte ägnar mer tid åt mitt hår, men
när ska jag hinna det?
På morgonen är jag glad att jag har tid att klä på mig, hinner inte lägga någon
tid på morgonen på att styla håret.
Tänk om någon annan kunde göra det åt mig ändå.
Tror jag ska skicka in förslag om att man inrättar en stylingavdelning på jobbet,
där man kan gå och sätta sig när man kommer på morgonen och få hår och
ansikte fixat.
Visst vore det en lysande idé?

*     *

Elliott kom och väckte oss i morse och han tänker stanna tills i morgon säger han.

*     *

Hummer, visst låter det som en lagom lördagsmiddag?


Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll

2009-11-28 @ 18:58:15
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0