"bröst" och "bröstbilder"

"Damkläder", "skor" och "mode" är tydligen populära sökord på Google
så är i alla fall inte fallet när ni hittar in hit via Google.
Dom vanligaste sökorden ni hittar hit med är "bröst" och "bröstbilder",
tätt följt av "herpes" just nu.
Har ni bildgooglat så är det mest troliga att ni sökt på "bebis" eller "piercing".
Ni som söker på bröst och bröstbilder, gissar att ni blir ganska så besvikna och
snabbt som ögat kilar vidare till något sida där det verkligen visas sådana.
Men det är klart, jag kan ju bjuda på en bild.

               

Vad är det som händer?
Ännu ett barn som går runt och försöker våldta kvinnor, den här gången
en 12-åring. Tänk er, en 12-åring!
Härom veckan var det ju en 15-åring som knackade dörr för att sedan
göra sexuella övergrepp på kvinnorna som öppnade.
Dom är ju för fan bara barn, det är inte slugt.

*     *

Finns det nåt begrepp för linslöss inom bloggvärlden?
Frågan kom från min svägerska, tror hon letade efter en benämning på mig.
Men jag ligger väl ganska så lågt för att vara en bloggare? Eller?

*     *

Jag var på möte med alla mina systrar i kväll, smög iväg hem innan middagen
för att jag hade tänkt komma i säng i tid eftersom jag ska ut och köra bil i morgon.
Men det känns som att det inte fungerade idag heller, det där att gå i säng.
Sonen ordnade så mamma har vinterdäck på bilen när hon ska ut och köra,
bra det att han hjälper mamma trots att han säkert hade fullt upp med annat som
han skulle göra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0