Calle och så doktorn

Du har så rätt, Calle Schulman.
"Tar man ut glädjen i förskott får man i alla fall vara glad en gång"

*     *

Måndag, inte lätt att rulla ur sängen men trots det har det gått ganska bra idag.
L-P ligger och kollar på innebandy, Balrog-Rönnby på TV och jag går min bloggrond.
Min plan från början var att övertyga L-P om att vi skulle åka in till Fyrishov och
titta på Sirius-Falun, men jag orkade inte riktigt ta tag i det när vi väl kom hem.
Jag följer matchen via unt.se i stället.

*     *

Snacka om att gifta sig av kärlek.
Den gode doktorn var inte alls attraherad av flickvännens kropp, men han "såg
hennes potential" och gifte sig med henne ändå. Så började han göra om henne,
efter fem år och åtta plastikoperationer var han äntligen nöjd.
Det måste vara underbart att älskas av den mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0