Fantomsmärtor

Vilken huvudvärk jag har haft nästan hela dagen.
Det dunkar trots att jag tagit tabletter och jag mår lite illa.
Hoppas att jag kan sova bort eländet nu, i natt kommer jag varken störas av
gnällande valpar eller snarkningar.

Borde ha varit på möte med mina tanter, men huvudvärken satte stopp för det.
Då blev planen helt plötsligt att baka kakor till dopet på lördag och att få ur
tummen och äntligen göra klart bokföringen för Storvretadagarna.
Kakorna fick jag stryka ganska så snabbt, men bokföringen är klar.
Det blir till att baka goda kokoskakor i morgon i stället.

*     *

Spikmattan årets julklapp?
Har inte alla människor redan köpt en sådan?
Tror nog jag ska somna på min i kväll, det var ett tag sedan jag låg på den.
Det kanske kan skrämma bort huvudvärken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0