Höjden av lycka, att göka i TV

Jag har svårt för att förstå det här programmet Paradise Hotel.
Går det ut på att se vem som kan göka flest gånger framför kameran?
Man ska tydligen dricka så mycket sprit som möjligt och sedan hoppa i säng
med någon, vem verkar inte ha så stor betydelse.
Är det vägen till lycka och framgång?
Jag är skeptisk.

*     *

Vad är det som händer?
En femtonåring som går runt och knackar dörr för att misshandla och
våldta kvinnor. En femtonåring, förstår ni?
Han är ju för sjutton gubbar bara ett barn.

*     *

Hur är det här möjligt?
Att SD skulle ligga över 4%-spärren är så ofattbart för mig.
Vilka är ni som kan tänka er att SD ska vara med i vår riksdag och
vara med och styra över våra liv.

*     *

Vart tog den här dagen vägen?
Jag vaknade sent, då hade redan stockholmarna åkt iväg.
Men det var andra gången jag vaknade, första gången var strax efter
kl 5 när lillkíllen tyckte att det var dags att gå ut och pinka.
Eftermiddagen ägnades åt modevisning, ifos snygga kläder men inte
riktigt vad som passar min plånbok.
Vi glädjs åt att Storvreta plockade med sig tre poäng hem från Göteborg,
seger i bortamatchen mot Pixbo med 4-9. Kul att Adde är tillbaka och han
verkar ju vara i kanonform.

En sista bit av doptårtan åkte ner till kvällskaffet, tyvärr.



Kommentarer
Postat av: David

Hellre ett Sverigevänligt parti som värnar om våran kultur och våran självständighet än äckliga marxister och nyliberaler som blundar för uppenbara problem.

2009-11-16 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0