Psykbryt

Har suttit och nästan fått psykbryt på den ekonomiska redovisning som jag ska
redovisa på ett årsmöte på måndag. Har nog blivit ännu mer gråhårig i kväll än
vad jag var innan detta.

*     *

Vem, som är vid sina sinnens fulla bruk,  skulle vilja ha det här jobbet?
Personlig assistent till Anna Anka, det måste ju vara ett av dom värsta skitjobben
man kan ha.
"Jag är väldigt krävande. Positionen kräver någon som är smart och initiativrik.
Man måste klara av stressen och ska kunna göra vad som helst när som helst på
dygnet. Det gäller att vara både fysiskt och mentalt redo."

Det ska vara något förskräckligt bra betalt för att jag skulle kunna tänka tanken
att söka ett sådant jobb, att trippa på tårna hos den kärringen kräver att det
flyter in mycket pengar i plånboken.

*     *

Såg att man jobbat bort köerna på kvinnokliniken.
Det låter ju bra, jag fick ju använda mig av vårdgarantin två gånger för att få
komma till operation.

*     *

Storvreta ungdom lyckades inte besegra Hammarby i toppmatchen div 2, men 6-7
får man kanske vara nöjda med ändå.
Gissar att det var mycket frustration på slutet, två Storvretaspelare åker tydligen
ut av olika orsaker när klockan står på full tid.
Jag borde ju ha varit på plats i Allianshallen, det var ju trots allt en av mina gamla
favoriter som spelade där.

*     *

Elliott sover så gott i sin korg, men vänta bara tills jag börjar släcka ner och går
i säng. Då brukar det börja hända saker kan jag tala om.


Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: haha så är det alltid i malmö..

2009-11-29 @ 00:33:36
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0