Simply the best

Är det inte konstigt att man är så otroligt trött på måndagar?
Borde vi inte vara utvilade och pigga efter att ha varit lediga i två dagar?

Idag har jag ringt runt till UL och SL igen och frågat om någon mot alla odds
har hittat mitt guldhalsband och lämnat in det. Polisanmälan är gjord men
försäkringsbolaget tar inte mot anmälan förrän om ytterligare två veckor.
Chansen att den som hittat halsbandet lämnar in det till polisen är nog
minimal, allra helst nu när man läser överallt att guldpriset är så högt och
det går att få bra betalt för guldsmycken.
Jag är jätteledsen över att det är borta och jag får nog inse att jag inte
kommer att få det tillbaka.

 

Jodå, det verkar ju som att jag är BÄST

*     *

Det här var bra reklam för verkstaden där sonen jobbar.

*     *

Packar väskan, i morgon bär det av ner till Malmö för några dagars jobb.


Kommentarer
Postat av: Guldpriset

Tråkiga är att även om guldpriset är högt så har smycken även ett affektionsvärde som kan vara mycket högre än guldpriset (som nu ligger på ca260 kr / grammet)

2009-12-10 @ 12:28:32
URL: http://www.guld-pris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0