Bröst, langos och bebisar

Bröst, langos och bebisar!
Det är vad ni är intresserade av, eller hur?

Jag kan ju se hur ni kommer in på min blogg, om ni har kommit in hit
direkt eller via någon annan sida. Om ni har googlat eller hittat hit via
någon annan blogg, kanske via något jag har kommenterat någonstans.

Vet ni, ibland blir jag full i skratt när jag ser vad ni har googlat på för
att komma hit. Ganska så ofta så tänker jag att nu måste ni allt ha
blivit ordentligt besvikna.
Speciellt då ni som googlar på "bröstbilder" eller "nakna tjejer",
ledsen om ni inte hittar det ni söker här inne.



Sedan är det ju ni som liksom jag är innebandyintresserade,
ni hittar hit på alla möjliga olika vägar ni också.

Hur som helst, ni är alla välkomna in till mig.
Sedan hoppas jag att ni hittar något att glädja er åt, även om det
kanske inte var det ni hade i tankarna när ni hittade hit.

Så är det ju ni som kommer tillbaka.
Ni som dyker upp ofta, som återkommer för att se vad som händer
just här hos mig.
Det uppskattar jag, kul att få ha er här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0