Orange och lila

Men vilken chock det var i morse med alla snön, hoppas att vi slipper se
mer sånt på ett tag nu.

*     *

Tänk att det var så lätt att slå ut dom svenska internetsajterna.
Gissa om jag var irriterad när jag satt här igår och inte kom in någonstans,
medans jag såg andra som inte alls hade samma problem.
Det verkar som att Comhem fick dras länge med eländet.



Jag for upp till Gränby Centrum en sväng för att ladda upp med ett gäng
strumpbyxor, nu måste ju tom jag börja använda sådana och sluta
springa runt med bara ben. Men jag kom hem med en liten kasse svarta
strumpor, det fanns inte alls det utbudet som jag hade väntat mig.
Orange och lila är inte dom färger som jag helst sätter på mina ben.
Jag får nog söka mig till något annat köptempel för att se om jag hittar
något jag vill ha.

*     *

Det här skulle jag vilja testa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0