Svullo

Jag inser just nu att jag har haft en alldeles för bra helg.
Igår så hade vi ju födelsedagsfirande med tårta och bullar,
så fortsatte det med lasagne och jordnötter och mera fika.
I kväll så "måste" ju tårtresterna ätas upp, det går ju inte att kasta sånt.
Eller?
När jag satt och väntade på att det skulle bli dags att bli upphämtad inför
innebandyn, så överföll en öppnad påse ostbågar mig igen.
Jag fattar inte hur dom kommer ur skåpet och in i min mun, dom där 
rackarns ostbågarna.

Förutom det så har det ju varit en mysig helg.
Det var så härligt att ha (nästan) alla här igår, att få ha mina nära och kära
här hemma. 
Varför är det så att det måste till en födelsedag för att vi ska bjuda hem alla? 

*     *

Det verkar som att Oliver Wahlstrom har sin framtid utstakad
"Draften är ju bara sex, sju år bort, så de börjar reda hålla koll på dem"
Helt otroligt vansinnigt om jag får säga vad jag tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0