Lägg en röst på Storvreta

Vad är det här för skitsnack?
Naturligtvis ska man inte köpa ut sprit till sina ungdomar.
Tids nog hinner dom börja dricka alkohol så det finns ingen som helst
anledning att "hjälpa" dom med att köpa ut när dom är minderåriga.



Gå in här och rösta på Sveriges bästa innebandyklubb.
Jag uppskattar ju naturligtvis om du lägger din röst på Storvreta IBK,
men det förstår du ju utan att jag tjatar en massa om det. Eller hur?

*     *

Jag var och köpte present till L-P idag, han fyller ju år på fredag.
En present som jag också kommer att ha glädje av, mer än så kan
jag ju inte säga. Han ska ju inte kunna läsa här inne vad han får,
han får tåla sig till på fredag kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0