Lek med gubbens....

Jag blev alldeles svettig och fick nästan hjärtklappning när vi började
leka med makens födelsedagspresent.
Wii Sports Restort, hur kul som helst.
Vi testade nästan alla grenarna och fy bubblan vad jobbigt det var.
Golf och bowling finns kvar från första Wii Sports men sedan finns
det 10 nya grenar att tävla i. Jag måste ju erkänna att jag inte var
någon stjärna men får jag öva ett tag så ska jag nog kunna spöa
någon annan i alla fall.



Bakade kokoskakor när jag kom hem, svärsönernas favoritkaka.
I morgon när vi vaknar är det bara att hoppa upp och baka tårtbotten,
sockerkaka och så ska det städas.
Kl 15 kommer släkten för att gratulera L-P som ju fyller år idag.

*     *

Såg ni det här?



Undrar om killen kan spela också eller om han "bara" är en hejare på
att göra zorromål.

*     *

Så otroligt skönt det ska bli att få sova i morgon


Kommentarer
Postat av: edde

Gratulera gubben från mig :-)

2009-10-17 @ 08:03:37
Postat av: Linda

Då hade jag gissat rätt ;)

Gratta L-P så mycket, hoppas ni får en fin lördag!

2009-10-17 @ 10:33:35
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0