Att bara njuta

Så glad jag är att vi kom iväg på den här resan.
Det är så otroligt skönt att bara vara, bara ligga och lata oss.
Vi bor på ett bra hotell, med ett fint poolområde.
Idag fick dom ner mig i poolen till vattengympan, tror eller ej.
Tyvärr så är det ingen bra strand här, men vi ska väl utforska
omgivningarna vad gäller det snart.
Tyvärr så ska vädret inte vara lika bra nu i någon dag, men så
länge det inte regnar så kan vi ju alltid hitta på något att fylla
dagarna med även om vi inte kan ligga och sola.

Ni hjälper väl mig nu när jag är borta och hejar ordentligt
under derbyt på måndag?
Kanske någon kan skicka sms med resultatet?

Nu går jag ut i solen igen, ha det!


Kommentarer
Postat av: Peter

Jag lovar att heja ordentligt i derbyt :)

2009-09-27 @ 19:03:21
URL: http://zerpo.blogg.se/
Postat av: edde

Ett SMS kan vi nog ordna :-)

2009-09-27 @ 19:30:20
Postat av: Maria

Kan jag trösta dig med att det var 2,4 grader "varm" ute när jag satte mig i bilen kl 06 imorse?

2009-09-30 @ 07:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0