Dans och langos

Så, hur var det i går kväll då?

En snabbis hem efter matchen för att äta lite och sedan så bar det
av mot stan igen, nu mot Pub 19.
Brollan spelade med sitt band GBB, en bra spelning med inte så väldigt
mycket gitarronani. Syrran var inte där så det var lite trögt med dansen
från början, men när vi väl klev upp så kom alla andra också.
Jag gillar ju verkligen styrdans men det här är så kul, att bara stå där
och dansa för fullt. Eller igår var jag nog ganska så behärskad i mitt
dansande av någon anledning, men kul och svettigt var det.

*     *

Idag har jag haft alla barnen hemma, men tyvärr inte samtidigt.
Maya har varit i stan för skolreunion och var hemma under dagen.
Livia tog med sig mamma och pappa och kom till farmor för att äta
äppelpaj på eftermiddagen.
Hon växer och växer, nu är det svårt att tro att hon var så lite när
hon föddes.


Livia, farmors sötnos

Det blev en riktig mumsardag, äppelpaj till fikat och langos till middag.
Emma och King kom och hämtade Elliott och vi festade till med äta
så goda langos.
Jag tror dom blev ovanligt goda den här gången, vet inte riktigt vad det
beror på. Jag lyckades i alla fall trycka i mig tre stycken. Bravo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0