Nyfrissad

Klart att organisationen Ren Idrott inte kan ha Magnus Hedman som
ambassadör, har man en fällande dom för dopningsbrott så är man
väl inte riktigt den rätta för det jobbet.
Det är för genomskinligt att han inte vet hur han fått i sig skiten,
som gammal elitidrottare måste han väl veta att han måste vara noga
med vad han stoppar i sig.

*     *

Idag var jag hos frissan, den här gången testade jag ett nytt ställe. Igen.
Det verkar som att jag alltid testar nya ställen, men nu känns det som
att jag kan gå på återbesök. Wirvla på Klippunkten klippte till mig och
försökte få till lite frisyr. Jag är nöjd och glad nu men vi får väl se hur håret
ser ut när jag vaknar i morgon bitti. Nu är det så lockigt och fint, gissar att
efter en natts sömn så ser det inte riktigt likadant ut.

När jag gick för att hämta bilen efter klippningen hörde jag hur det
brakade och knakade. När jag tittade mig omkring såg jag att man håller
på och river husen vid Lindvalls kaffe.

       

I morgon ska Fanny operera ryggen, igen.
Förra veckans tiotimmarsoperation lyckades inte helt, så nu måste man
öppna upp igen för att sätta fast en av dom skruvar som det tog två timmar
att få dit i förra veckan.
Två ryggoperationer på en vecka är ju ingen hit.
Vi får hoppas att man lyckas den här gången så tjejen kan få komma hem
snart.

*     *

Nu har det gått alledeles för lång tid sedan jag fick träffa Livia, så är det ju
när förkylningarna härjar.
Men jag hoppas få pussa lite på henne snart igen.




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken tjockis hon har blivit!

2009-09-03 @ 00:33:01
Postat av: Linda

Ah, sötskrutt!

2009-09-03 @ 13:05:24
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0