Kalas?

Hur länge får man hålla på och lura folk?
Kalas öppnar dörrarna i Peoples lokaler, samma ägare bakom det här bolaget.
Man ska vända sig till en mognare publik heter det, men var det inte så man
sa när People öppnade upp också?
Min gissning är att vi snart får se klasar med snorfulla, oklädda små flickor
som hänger i klasar utanför, precis som tidigare alltså.

Hur länge måste man hålla på innan man får näringsförbud?
Om alla bolag går i konkurs, vad gör man för fel?
Andra företag blir drabbade i konkurser och är det "bara" skatteskulder så
är det ju i slutänden du och jag som drabbas.
Läs dagens artikel i UNT om turerna runt People och Blue Moon Bar.

Undrar om dom som jobbar på Kalas kan räkna med att få ut några löner?
Patric Vallgårda brukar ju inte gärna betala ut sådana.

*     *

Blev lite rädd när jag var ut och hämtade tidningen nu på morgonen.
I lådan låg det nämligen något som jag verkligen inte vill ha.
Kan man sätta upp en lapp att man undanber sig tidningar mm från
Sverigedemokraterna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0