Mona på privatflyget

Mona tog privatflyget ner till Mallorca för några festdagar.
Tänk om det var den här Mona det handlade om ändå.
Men jag ska väl inte vara för avundsjuk,har jag tur så får ju jag också
snart ut och flyga någonstans.

Men allvarligt, varför är det sådant snack om att Mona på sin lediga
tid åker iväg på en 50-årsfest?
Hon tillhör inte någon av mina favoriter, men jag har svårt att tycka
att hon inte ska få gå på en privat fest precis som alla vi andra får.
Att det sedan är en fest med "kändiseliten" på Mallorca har väl inte
med saken att göra. Så länge hon betalar för sig så är det väl OK?

Tror nog kyrkovalet klarar sig utan henne någon dag.



Visst är den härlig, bilden på daggig spindelväv som min kollega Lennart
har fotat.

*     *

Fredag!
Det betyder att det blir lite kräftor att smaska på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0