Piercing

Torsdag och inte en enda pannkaka har jag ätit.
Käkade fisk och när det var dags att gå och hämta en(?) pannkaka till
efterrätt så kände jag att jag nog inte skulle behöva den.
Undrar om det beror på att jag såg dom där pannkakorna genom fönstret
till köket redan igår? Antagligen är det så.
Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv nu.
Det ligger sedan drygt en vecka en chokladkaka i kylen, och jag har inte
varit och nallat på den. Det kan bero på att förpackningen är obruten,
en öppnad förpackning är ju mer tillåten att äta ur. Men ändå.
Den har legat där i över en vecka, det måste vara någon slags rekord.

Vad tror ni?
En sådan här piercing måste väl vara bra när man inte vill äta så mycket?



Vet ni, jag tror jag skippar den i alla fall.
Det ser för djävla äckligt ut, om det nu är sant att man kan göra så.

*     *

Tänk att en bild på en helt vanlig tjej kan orsaka sådan uppståndelse.
Hon är en söt tjej som ser ut som dom flesta ser ut i kroppen, hon
behövs verkligen som motvikt mot alla benrangel vi ser i vanliga fall.
Tuff tjej som vågar visa sig som hon verkligen ser ut.

*     *

Sirius fick pisk av AIK igår, det var väl ingen som blev förvånad över det.
Det ska bli spännande att få följa Sirius också i år, även om jag nog inte
kommer att springa på alla deras hemmamatcher.
Patrik Jansson, målvakt i AIK med förflutet i Storvreta, har börjat blogga.
Spännande att få följa hans tankar under säsongen.

*     *

Dags att sova, i morgon väntar ansiktsbehandling.
Jag ska tom färga fransarna, något som jag aldrig testat tidigare.

 




Kommentarer
Postat av: Nanny Lundin

Men alltså.. jag är inte så insatt i piercing världen tydligen men kan man verkligen pierca gomseglet? p.s kvinnan i USA är otrolig..

2009-09-03 @ 23:16:16
URL: http://nannyrumble.blogspot.com
Postat av: Fjortisensmorsa

Hej! trevlig blogg du har..förutom piercingbilden! Jag som knappt kan borsta tänderna utan att må illa, hur KAN man göra något sådant? svimmar lite ;-)

Bilden på den amerikanska tjejen är suverän, härligt med lite normalviktiga människor som motvikt mot alla Size Zero rangel! Ha en skön kväll!

2009-09-05 @ 21:13:04
URL: http://fjortisenochmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0