Syndabockar?

Idag har det blivit en räckmacka på Junggrens på Avenyn och fika i solen i Haga.
Fikat skedde tillsammans med två femveckor gamla tvillingar som inte var så där
värst intresserade av att vara där.

*     *

Är inte publiken i Sparbankshallen intresserade av att se innebandy?
Jag blev lite fundersam under matchen igår, jag har aldrig varit med om att folk
skenar så mycket fram och tillbaka under en match. Man kommer in och sätter
sig när fem minuter har gått av perioden och reser sig när det är fem minuter kvar.
Det skenade folk i gången, fram och tillbaka under hela matchen.
Jag trodde dom var där för att se matchen, men vad vet jag......

*     *

Tragiskt med dom unga pojkarna som körde in i bergväggen med en stulen bil
och avled.
Jag förstår att familjerna är i chock och söker efter syndabockar, man vill ju inte
tro att ens barn gör fel val som visar sig få helt katastrofala följder.
Men att skylla på polisen tror jag är fel väg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0