Det närmar sig...

Jag tog precis fram våra biljetter till SM-finalerna i innebandy i Globen i morgon
och jag inser till min förskräckelse att vi kommer att nästan sitta i knät på
Caperiotäbys supporters.
Det var väl inte riktigt så jag hade tänkt mig den här finalen, men det är väl
bara att bita ihop och gilla läget antar jag.
Det är väl ingen som kommer att erbjuda mig några andra biljetter i alla fall.

Men är det någon som vill byta till sig A11, rad 10, plats 65-66 så hojta till.

I morgon åker vi med bussen från Storvreta till Globen, det ska bli skönt att
slippa tänka på parkering och sånt när vi kommer fram.
Tyvärr så har ju damfinalen hållit på en stund när vi kommer fram, jag hade
gärna sett hela den också.

*     *

Tänk att ett vulkanutbrott på Island kan ha sådan påverkan på all flygtrafik
över hela världen. 

 




Kommentarer
Postat av: Gunnar Ståhl

Stort Grattis! Vilken 3:e period det blev! Jag såg matchen på TV men såg tyvärr aldrig dig och L-P i Röda havet! Lycka till även med Forsmans efterträdare!

Gissar att det blev en festlig kväll oxå!

Ståhlis på Arken

2010-04-17 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0