Hoppgunga

Hemma igen efter en trevlig helg i Göteborg.
Men så tråkigt det är att sitta och åka bil så här.
Jag ska väl egentligen inte klaga så mycket eftersom jag vägrar att köra och
kan sitta i passagerarsätet och göra vad jag vill under tiden.
Men jag står inte ut med att räkna hästar eller vad man nu kan hitta på för
att fördriva tiden, samma låtar spelas om och om igen på radion och när jag
har sjungit med i dom ett par gånger ledsnar jag ju på det med.
Då är jag glad att jag har min iPhone att leka med.

Som alla barn så ledsnade jag på den leksaken också idag, så på slutet av
resan åkte datorn upp i knät så att jag kunde surfa på riktigt.

*     *

I morgon kommer prinsessan Livia hem till oss, bra det så hon kan testa
hoppgungan vi köpte.



Jag kommer ihåg när hennes pappa hoppade i en sådan så dreglet stänkte.

*     *

I morgon är det match igen, jag hoppas att många följer uppmaningen på hemsidan.

*     *

Några av mina vänner på Facebook verkar köra något youtube-race, det gjorde att
jag kom att tänka på den här låten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0