Börja leta....

Fortfarande obra i halsen, inte bra eftersom det gör att jag inte kan åka och hälsa på lillprinsen i helgen. Men vem vet, det kan ju hinna ändra sig.

Jag hamnade i stolen idag igen, energimassagestolen efter lunchen. Det gäller att passa på så länge dom står där och man kan få en snabbis gratis.

Det börjar bli dags att kolla efter en solresa, tycker ni inte det?
Jag tror jag får börja ha lite koll på vad det finns för sista minuten-erbjudanden så att vi kan sticka iväg någonstans om ett par veckor eller så.

Tur att valet snart är över, jag är så otroligt less på att behöva glo på en massa politiker som bara förtalar motståndarna så fort jag sätter på min TV.
Båda sidor är ju lika illa, som små barn i en sandlåda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0