I morgon....

 Vad jag är less på att ha ont i halsen!
Helst skulle jag vilja kapa av en bit av halsen där det onda sitter, men det skulle väl se lite underligt ut med huvudet direkt på axlarna.
Det värsta är ändå inte att det gör ont, utan att det här gör ju att jag inte kan åka till sjukhuset och hälsa på lillprinsen. Han får ju inte utsättas för något sådant, så det är bara att hoppas att jag blir bra snart.

*     *

Mitt företag, eller snarare företaget jag jobbar för, är en av sponsorerna till svenska landslaget i fotboll. Tack vare det så får vi ibland besök på huvudkontoret av några av spelarna i samband med att det ska spelas någon landskamp. Nu på fredag är det ju dags för match mot Ungern på Råsunda och i morgon visar några av spelarna upp sig hos oss med lite intervjuer och autografskrivningar.
Förra gången vi hade besök viskades det i korridorerna att Freddie Ljungberg skulle komma, så jag gick ju naturligtvis iväg för att dregla en stund över honom. Men när killarna kom in så förvandlades Freddie till en liten obetydlig kille där han stod på podiet tillsammans med min nya favorit.


Daniel Majstorovic

Jag har inte hört något om vilka det är som kommer i morgon, så jag har hoppet kvar i alla fall till 13.30 eller när det nu var. Kanske kommer han igen, Daniel Majstorovic.
Zlatan behöver väl inte ställa upp på sådana här jippon antar jag, annars så vore det ju lite kul att få höra honom prata om sig själv i tredje person.

*     *

En veteran debuterar, Peter Fischerström som spelar innebandy i AIK har skrivit första inlägget i en blogg som säkert kommer bli intressant att följa under säsongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0