Inte redo ännu

I morse vaknade jag av att en varm kropp låg nära mig i sängen, en hårig liten kropp. Tydligen hade Elliott tillbringat större delen av natten i min säng, något han vet inte är tillåtet. Lite kul att se hur han ser ut när jag frågar vad han gör där, han lägger sig på rygg och tittar på mig som att "Vadå, jag har väl inte gjort något? Jag kom precis!"

Tänk att jag fick sitta ute och fika i solen sista dagen innan jag börjar jobba.
Planen idag var annars att jag skulle ta mig till Allianshallen för att se träningsmatch mellan FBC Uppsala- Sirius, men när det var dags att åka valde jag att stanna kvar hemma för att tycka synd om mig själv i stället.

Jag är verkligen inte redo att börja jobba igen.
Annars så brukar det vara ganska så kul att börja jobba igen efter semestern, men i år känns det som att jag skulle behöva mer tid på mig. Jag vet att jag har gnällt på vädret, men den här sommaren har jag inte ens varit i närheten av att åka och bada eller något sånt. När solen sken så jobbade jag och så fick jag den där jädrans rosenfebern och när så semestern kom så hade den ju med sig regnet.
Det är ju inte så att det har störtregnat hela dagarna men ibland har det känts så.

Nu ska jag i alla fall pallra mig ur sängen före kl 5 i morgon bitti, ta mig till jobbet och hoppas att mina härliga kollegor kan få mig på bättre humör.
Det ska i alla fall bli kul att få träffa dom igen.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för hälsningen på min blogg.

Hoppas att du får en bra arbetsvecka, det tror jag du får... Kram

2010-08-22 @ 21:24:23
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0