Jag överlevde

Jodå, jag överlevde första dagen på jobbet efter semestern.
Trots att jag knappt sov något natten innan så gick det ganska så bra att komma upp, och väl på jobbet kändes det som att jag aldrig varit därifrån. Förutom att jag var lite förvirrad och måste börja jobba upp mina rutiner igen, som alltid när någon annan tagit hand om mina arbetsuppgifter ett tag så tar det en stund att få det på mitt vis igen.
Kul att träffa alla kollegor, mysigt att sitta i fikahörnan och höra alla skratten igen.

*     *

Så är det dags, på onsdagsmorgonen ska lillprinsen genomgå sin tredje operation.
Den tredje och förhoppningsvis sista.
Det kommer att bli några nervösa timmar innan vi får besked att det hela är över.
Vår lilla trollunge är stark, det här kommer att gå bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0