Stiltje

Idag har jag banne mig inte gjort många knop, agerade hantlangare när gubben satte upp lite ventiler på garaget och sedan vispade jag ihop en sockerkaka. Efter det har jag nog inte gjort ett dugg, förutom att jag har suttit och fikat och pratat med grannarna under hela eftermiddagen och kvällen.
Vi gick in vid 22.30, då hade det börjat bli kallt och fuktigt.




Jo, jag har ju cyklat runt området en snabbis också.
Jag fick cykeln pumpad idag och det verkar som att luften kommer att stanna kvar, trots att cykeln har stått i vila i minst två år. Den blev i alla fall inte använd en enda gång under förra året, inte av mig i alla fall.
Men eftersom jag ska till Öland och cykla Posttrampet i september så känner jag att jag måste väl i alla fall ha cyklat runt byn en gång innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0