Lite militärt

Ja, jag vet att jag tjatar men visst är det väl lite underligt att när jag har semester så är det ganska mycket regn och rusk? Den där värmen som slår rekord gör det ju aldrig när jag kan njuta av den, eller hur?
I natt regnade det 30 ml och vi fick ju nästan 20 tidigare i veckan, före det så hade man inte fått mer än 10 ml sedan midsommar här.
Ja ja, jag får väl glädja mig åt att andra har haft bra väder på sin semester.

*     *

Idag blev det ett besök på Hässleholms museum för transport, teknik och militär.

      

Mycket militärhistoria och många fordon att titta på. Tyvärr tog jag inte några bilder på dom gamla fina brandbilarna som fanns där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0