Randiga grisar

Så är vi helt plötsligt i Skåne.
Bilen startades innan jag ens var klar att åka och sedan gick det undan, jag hann knappt slå ner ändan när vi skulle fika och pinka det fick jag nästan göra i farten. Men det var väl ungefär som jag hade väntat mig att det skulle vara, det är ju inte första gången vi är ute och åker.
Det blev i alla fall ett snabbstopp för att köpa polkagrisar i Gränna



Tänk att få ett jobb som sträcker sig över fem månader och för det få en lön på 1,5 miljon i månaden. Tänk vad många polkagrisar man kan köpa för dom pengarna.
Efter det jobbet kan man väl kosta på sig att strunta i om någon annan inte tycker att man gjort sig förtjänt av pengarna och sitta där och bara le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0