Ett riktigt klantarsle

Så här ser ett riktigt klantarsle ut:



Eller så såg hon i alla fall ut för några, inte så många, år sedan.
Typ -77 eller -78 skulle jag tro.
Kolla in brillorna, dom är ju som TV-rutor, allt enligt rådande mode.
Och håret är fullt med lockar, men inte dom riktiga pudellockar jag hade ett tag.
Nu när jag är alldeles rakhårig så lockar det faktiskt med lockar igen.

Nu har i alla fall det här klantarslet lyckats få ca 400 bilder att försvinna ur iPhonen.
Jag bestämde mig för att göra en uppdatering på iPhonen, tydligen utan att riktigt läsa genom vad som stod på skärmen, så jag blev av med nästan 600 foton som jag hade sparade i telefonen. Ca 200 av dom hade jag sparat över på datorn tidigare, men dom andra är borta.
Det som jag sörjer mest är alla bilderna på prinsen och prinsessan, och så den håriga killen.
Men det är inte mycket att göra åt nu, är man ett klantarsle så är man.

*     *

39-1!
Ja, så slutade världsrekordmatchen mot Australien idag.
Kul att se att "mina" killar har fått igång poänggörandet ordentligt.
"100 kg center" glänser med 6 + 6 poäng.




Kommentarer
Postat av: Maria N

Ang bilden....Allt var inte BÄTTRE FÖRR. ler

KRAM!

2010-12-06 @ 07:00:44
Postat av: Jenny

Väger Kanebjörk 100kg ? Jävla biff :)

2010-12-06 @ 14:07:14
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0