Gott slut och gott nytt 2011!





Sista dagen på 2010!
Tänk så fort tiden går, det känns som att det precis var nyår.

Vad har hänt under 2010?

Det viktigaste som hänt för oss är att vi fått ännu en gåva, ännu ett barnbarn.
Sedan tidigare är vi ju farmor och farfar till världens sötaste lilla prinsessa och nu är vi också mormor och morfar till den finaste lilla prinsen.
Vår lilla prins fick en jobbig start i livet, med många operationer innan han fick komma hem med sin mamma och pappa men nu växer han till en stark och glad liten kille.

*     *

Vi, Storvreta IBK, blev Svenska Mästare 2010!
Det är jag gärna med om igen.

*     *

På jobbet rullar det på med en rasande fart just nu, vi har otroligt mycket att göra.
Jag trivs fantastiskt bra med alla mina kollegor, så det gör mig lite nervös att man börjar prata om en omorganisation igen. Man säger att ingen ska behöva vara orolig för att bli av med jobbet, men så sa man förra gången också och det vet vi ju hur det slutade.
Min magkänsla är tyvärr precis som den gången, hoppas jag har fel för jag orkar inte vara med om det en gång till nu.

*     *

Men nu ska vi inte fundera över sånt!
Nu ska vi äta gott, dricka gott och önska varandra välkomna in i 2011.



Skål och tack för att ni finns!




Kommentarer
Postat av: edde

Gott Nytt År!!!

2011-01-01 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0