Dan före.....

Dagen började lite kaotiskt, jag skulle jobba hemifrån och upptäcker att vårt internet hade dött. Det är ju lika med katastrof eftersom jag måste vara uppkopplad för att kunna jobba, nu löste det sig till slut genom en kontantdongel så jag fick dom mest akuta sakerna gjorda.
Senare på eftermiddagen väntade en vända ner på stan tillsammans med lillprinsen och hans mamma för att shoppa dom sista julklapparna.
Nu efteråt inser jag att det var inte alls dom sista jag borde ha införskaffat, men det får jag lösa sedan på något vis.
Vi stannar till hos mina föräldrar och lämnar av lite julklappar och hämtar med oss ännu fler tillbaka kändes det som. Det blev ett dyrt stopp eftersom en vänlig lapplisa ville höja julstämningen, då mest för sig själv, genom att sätta parkeringsböter på bilen under tiden.
Det kändes lite fisigt, men så går det ibland.

        

Hemma igen väntade granen i garaget och ville komma in.
Och paketen ville få sprida ut sig i väntan på att tomten ska komma och dela ut dom.

Nu hoppas vi att prinsessan är feberfri i morgon så hon kan fira jul med farmor och farfar.

Och prinsessan Vindruva, vi kommer att sakna dig otroligt mycket!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0