Det närmar sig...

Väldigt vad kort dagen blir när man ligger och trynar till efter kl 11.
Jag fick inte på mig paltorna och var reda att lämna hemmet förrän en stund efter kl 14, men då bar det av på julklappsjakt. Det brukar kännas helt hopplöst men lite saker har vi allt hittat, ändå är det är en hel del som fortfarande saknas.



Nästa helg är det dags för match igen efter VM-uppehållet, då väntar ännu en match på Hovet i Stockholm och den här gången är det AIK som står som hemmalag. Jag skulle gärna åka upp på den matchen, men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. När man ska åka så där så är det ju lite roligare att veta att man sitter ihop med andra som håller på samma lag, men jag har inte hört några som ska åka. Man köper ju platsbiljett så jag väntar väl lite innan jag bokar någon biljett, det kanske dyker upp någon vi kan ha sällskap med. Inte för att jag har problem med att inte ha andra anhängare i närheten, jag klarade mig ju ganska så bra i Varberg under semi-finalerna förra säsongen. Jag har fått rapport från spelare att jag hördes ner på planen då också.
Så har vi ju det här med håriga killen också, han ska vara hos oss nästa helg så jag behöver få fatt på en hundvakt om vi ska kunna sticka iväg på match. Det tar ju några timmar extra när vi ska ta oss till Stockholm också så han kan inte vara ensam hemma.
Men vem vet, det kanske finns någon frivillig hundvakt?

*     *

Vi är inte förskonade, galningar och vilsna själar finns även i vårt land.
Som tur var så tog den här galningen inte med sig någon annan utan avslutade bara sitt eget liv.
Terrorn närmar sig även vårt land, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0