Barnaförstörare?

Seriöst, vad vill Anna Wahlgren med sin anmälan?
Hade inte hon börjat bråka så hade inte en människa tänkt på det han sa.

"Bråket mellan författaren Anna Wahlgren, 67, och SVT tog sin början den
åttonde februari i frågesportprogrammet ”Vem vet mest?”.
Programledaren Rickard Olsson ställde frågan: Vilken Wahlgren är känd för
sina barnuppfostransråd och står bakom ”sova hela natten-kuren”?
– Anna, svarade den tävlande, varpå Olsson svarade:
– Ja, Anna är det ju som förstört så många barn. Ja, stackare.
Kommentaren uppskattades inte av författaren och nu stämmer Anna Wahlgren
SVT på 250 000 kronor, enligt en anmälan till justitiekanslern."

Jag har sett programmet och jag fattar inte vad hon bråkar om.
Men det är väl så att all publicitet är bra publicitet, syns man så finns man.

*     *

Jag är så otroligt trött hela tiden numera, tror att jag får försöka komma i säng.
Jag kanske behöver en liten semester?
Lite sol och värme vore väl inte så tokigt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nä inte jag heller.Att du sedan verkar vara en fitta är väl inte heller något att ta illa upp över. :)

2010-02-19 @ 07:10:58
Postat av: Mona

Du verkar vara en mogen kille, Jimmy.

2010-02-19 @ 07:48:32
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0