Lördag

Vilken vinter vi har, ska det aldrig ta slut?

*     *

Det blev ingen resa till Jakobsbergshallen idag, Storvreta fick lov att vinna
matchen mot Järfälla utan att vi fanns på läktaren.
Nästa match är derby mot Sirius, den matchen ska jag i alla fall inte missa.

*     *

Jag vann tydligen en tävling idag, spännande att se vad jag får för pris.
Vad tror ni? Biljetter till bandyfinalen, en kaffemugg eller en kexchoklad?

*     *

Eftersom garnet är slut i butiken så blev det ingen resa in till Uppsala idag,
jag har beställt och jag ska tydligen få mitt garn på tisdag.
Sen blir det till att virka så fingarna glöder.
Och Edde, det är ju inte så troligt att du får se mig med mössan på.
Jag använder ju mössa ungefär lika ofta som jag har byxor på mig.

       

På fredag ska jag gå på begravning och idag fick jag ännu ett dödsbud.
Min farmors man gick bort idag, 94 år gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0