Mössa och lite dans innan hockeyn



Vad tror ni? Kan jag få till en sådan där mössa?
Jag tänker i alla fall åka och köpa garn i morgon, sen så får vi se hur det går.

*     *

Idag hade jag riktig tur när jag åkte hem. När jag kommer till Karlberg ser
jag att det är ganska kraftiga förseningar på pendeltåget, men precis när jag
suckande kliver ner på perrongen så står där ett försenat Märsta-tåg.
Jag lyckas hoppa in på det precis innan det ska gå iväg och efter en stund
ser jag hur man ändrar slutdestination till Upplands Väsby.
För en gångs skull funkar allt, i vanliga fall när sånt händer så blir jag
avkastad i Rotebro eller nåt sånt men nu fick jag ju åka dit jag skulle.
Nu väntar lite fredagsmys med färska räkor innan Let's dance och sedan
får jag väl lov att hålla L-P sällskap till hockeyn antar jag.

*     *

Hur tänkte Carola?
Pojken har ju varit med om något otroligt skrämmande, det är bäst att jag
ger honom en flaska parfym.
Huvudsaken är väl att hon fick lite fina bilder till TV antar jag.


Kommentarer
Postat av: Edde

När mössan är färdigställd förväntar jag mig en bild på denna sida av blogginnehavaren med mössan på. Har nog aldrig sett dig i mössa förut :-)

2010-02-19 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0