Sol och bluff

Vilken härlig vinterdag vi haft!
Emma och jag gick en långpromenad runt byn med Elliott, så skönt i solen.
Det gäller att komma ut och "tanka" lite sådana här dagar.

*     *

Svininfluensan en bluff?
Det är väl kanske som med fågelinfluensan, efteråt så står man där och
undrar vad det var som hände.
Varför så mycket panik för något som inte blev något.
Nu ska jag inte säga att det inte blev något av svinsjukan, det var ju faktiskt
människor i Sverige som avled efter att ha drabbats. Men inte var det väl en
sådan pandemi som man befarade att det skulle bli.
Ja ja, jag tog ju sprutan i alla fall.

*     *

I morgon är det dags för match igen, borta mot Warberg.
Viktor Matsenius och jag är inte riktigt överens om hur matchen kommer att
sluta, men visst kommer det väl att bli Storvretaseger?
Det är ju lite långt att åka till Varberg för att se matchen, men som tur är så
sänder TV4 Sport matchen så vi kan se den från soffan.


Foto: Jesper Mattsson

Det här är ju sista säsongen för Stefan Forsman som tränare för Storvreta,
men jag har inte hört något skvaller om vem som kan komma efter.
Vad tror ni? Vem har vi som tränare nästa år?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0