Är fickpingis en sport?

Jag håller på och försöker plocka undan julen, det går ju iofs ganska så fort eftersom
att vi i år inte plockat fram den så där jättemycket.
Men granen ska ut och så ska ju tyvärr stakarna bort från fönstren, det är det som
jag tycker är jobbigast. Det ser ju så trevligt ut med ljusen när man kommer hem
och är trött. Jag får försöka hitta några andra lampor att ha där.
Ljusslingan runt huset får sitta kvar ett tag, men där får jag nog ta en strid med maken.
Han vill att den ska ner idag, men det ska vi nog bli två om.

På eftermiddagen blir det en tur till Tibblehallen för att se Caperiotäby-Storvreta.
Det lär ju inte bli som när lagen möttes i Fyrishov för ett tag sedan och Täby fick åka
hem med svansen mellan benen efter att h fått så mycket pisk.
Nu är det en helt annan match och Täby hemma är ingen lek.

Så måste jag ju börja förbereda lite mer inför nästa vecka och Stafettbloggen.
Tommy Lindgren kör sista dagen idag och sedan är det min tur att regera där en vecka.
Jag har ju fått lite tips på vad jag kan skriva om, men det är ett som jag är lite tveksam
till faktiskt.

Är fickpingis verkligen en sport och passar det att skriva om det där?
Vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0