Det går bra nu

Det gick ju bra i Täby, riktigt bra faktiskt.
Även om det blev lite spännande på slutet när en ledning med 7-1 helt plötsligt
krympte till 7-4 efter att killarna släppt taget lite.
Jag blev lite nervös en stund när Mika såg ut att ha blivit skadad, men han var
snart uppe på benen igen.
Av någon underlig anledning så har vi ingen som helst fördel av att vara fler på
banan, det händer inte ett dugg när motståndarna har en utvisad och vi spelar pp.
Det är nästan så att vi är giftigare när vi själva är färre.

Jag har ingen aning om publiksiffran, men Täbys supporters hördes inte förrän 
ca 13.30 in i sista. Då kände dom att det fanns ett litet hopp och försökte elda på
sina spelare, men innan dess så var det Storvretas supporters som hördes.
Den här gången var det lite annorlunda musik mot vad det har varit när jag varit
där tidigare, som alltid så är det en hel del arabmusik men idag hade man bytt ut
dansbandsmusiken.

  

Jag har försökt förbereda lite inför nästa vecka och Stafettbloggen.

 

Och som ni ser så är det inte bara jag som har börjat med förberedelserna.
Lika bra att komma i säng nu, det kommer att bli en jobbig vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0