Insnöad?

Tänk er att halka i en spya och få 9 miljoner dollar för besväret.
Det var precis vad en man gjorde på lyxkryssaren Norwegian Crown, han halkade
på en spya på löpbandet, ramlade så illa så han blev impotent och för det får han
alltså nio miljoner dollar i skadestånd.
Bara i USA, mina vänner, bara i USA.

*     *

Men så det har snöat!
Jag måste erkänna att jag inte varit utanför huset på hela dagen, var på väg ut för
en promenad men fastnade framför TV:n i stället. En serie som heter Hotell Babylon
på BBC, kul serie om ett hotell i London.
Så där missade jag det solljuset, får ta en promenad i mörkret med Elliott i kväll i
stället. Han måste ju ut, hur mycket snö det än är för honom att försöka ta sig fram
genom. Han är så söt när han försöker ta sig fram utan att komma åt snön.

*     *

Det är många besökare på min blogg nu som hittar hit när dom söker på Olle Boson.
Några har kommenterat och skrivit en hälsning till Olle i mitt inlägg, jag ska skriva till
hans barn och visa dom hälsningarna.
Idag tänkte jag på en spelning med GBB i somras, Marc hade fått avhopp av gitarristen
och ringer Olle på eftermiddagen och frågar om han kan hoppa in. Olle är ute på landet
och badar, men torkar sig och kommer farande till Uppsala för att göra en kanonspelning
på Hijazz.
På Facebook finns nu en grupp, "Olle Boson R.I.P" där det finns en massa bilder på Olle
och berättelser från människor som känt honom. Mycket kärlek.

        




Kommentarer
Postat av: olatidman

då vet jag vad jag ska göra detta året, säga upp mig från jobbet, hoppa på båten, traska i en spya och vänta på pengarna..

2010-01-03 @ 19:31:39
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0