Mer att tycka om?

Det här med att vara ledig är ju helt livsfarligt.
Idag har jag i alla fall gått en promenad i kylan, men annars så ligger jag ju här inne
hela dagarna. Tittar på TV, sitter vid datorn, äter och fikar.
Fikar och äter, äter och fikar........
Jag kommer ju för sjutton gubbar inte kunna komma i några kläder när det är dags att
börja jobba igen på torsdag, måste ju ha blivit så mycket fetare under den här tiden jag
varit hemma.
Det är som att under julledigheten är det helt legitimt att bara vräka i sig av allt möjligt,
det som är omöjligt också tror jag.

       
       Bonton

*      *

Nu är det bara en vecka kvar tills det är dags för mig att skriva på Stafettbloggen.
Vad tror ni? Kommer jag att göra bort mig?

*      *

Det kommer att vara någon typ av minnesevenemang för Olle Boson på Wirströms Pub
måndag tom onsdag den här veckan.
Vad jag förstår så kommer många av Olles kompisar att spela i olika konstellationer.
Det kommer antagligen att bli känslosamma kvällar, ett fint sätt att hedra Olle.
Jag funderar lite på om jag skulle kunna ta mig dit på onsdag, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0