Stubbe och knas

Frossande fortsätter, när vi var och handlade idag åkte en Budapeststubbe
med i kassen. Nu är det ju inget annat att göra än att äta upp den, eller hur?

Visst låter det som att någon behöver bli satt på diet snart?

*     *

Min Facebook krånglar just nu, jag kan bara läsa där men inte skriva något
eller kommentera något hos någon annan. Förskräckligt irriterande.
Som tur är så har jag ju min iPhone, men där kan man ju inte göra allt som
går att göra annars. Jag kan inte lägga till vänner tex.
Hoppas att det rättar till sig snart, blir lite trött på att ha det så här.
Tydligen får man inte ha på sig vad som helst på sina bilder på Facebook.
Ibland känns det som att folk bara måste gå till överdrift.

*     *

Har tittat på "Strictly come dancing", BBC:s variant av "Let's dance".
Jag gillar nog det programmet lite bättre faktiskt, där dansar deltagarna en
gruppdans och det är lite annat upplägg.

*     *

Kaffe och Robinson, ja så får det bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0