Svettig och glad

Vilken skön helg det har varit!
Lördagen avslutades ju med en kanonspelning på Pub 19, jag var så glad och
svettig av allt dansande när jag satte mig på bussen hem.
Man kan ju tro att jag blir förvandlad till en pumpa vid midnatt eftersom jag
alltid sticker iväg när bandet spelat klart strax före midnatt på Pub 19, men det
är så skönt att komma med bussen och komma hem utan att behöva vänta så
länge på stan.

När jag kom till 19 igår så var det ganska så folktomt och jag blev lite fundersam
över hur kvällen skulle bli. Men när killarna började spela så var det slut på platser
att sitta på och jag fick kämpa för att behålla dom stolar jag markerat för lillasyster
och några till.
Så duktiga dom är, killarna i bandet som tom igår kallat sig the Sullivans.
Marc Gransten. Hjalmar Leissner. Kevin Sullivan och Paddy Lawless kommer antagligen
att ha ett nytt bandnamn till nästa spelning, om dom nu kan komma på något bra.

Nästa spelning är i puben på Katalin fredag 5 februari, kom dit så lyfter vi taket.

Kom så får ni höra Hjalmar spela gitarr så fingrarna nästan lossnar :o)

Idag har vi så varit och uppvaktat en nybliven tonåring och helgen avslutades med
att prinsessan kom och gosade med farmor en stund.

*     *

I vecka är det dags att följa Stafettbloggen igen, nu är det dags för Starre att ta över
stafettpinnen och blogga.
"Staffan Jacobsson, Storvretaback som vet hur man spelar både hårt och fult. Också."
Det är beskrivningen Lans & Legue har för Staffan, och det stämmer ju ganska så bra.
Det ska bli kul att följa Starres vecka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0