Alkoholfri öl

Igår kväll trotsade jag regnet och åkte in till Lingon för att lyssna till Linda Brandemark och Big Road. Jag var nästan på väg att stanna hemma när regnet öste ner men jag är glad att jag hoppade in i bilen trots allt för det var en bra spelning.
Det syntes att Linda tyckte att det var kul att spela igen efter barnledigheten.



Eftersom jag tog bilen in igår så fick det bli alkoholfri öl på Lingon, det var debut för mig att dricka sånt. Jag skulle väl inte kunna längta efter det direkt, men som substitut så var det väl inte helt oävet.
Det smakar nästan öl, nästan så där som det kan göra ibland när man är utomlands.

*     *

I morgon måste det vara uppehåll, garaget ska få en makeover.
Taket ska slitas bort och det ska läggas nytt och ny panel ska upp.
Jag hoppas att jag inte kommer att behöva vara så involverad i det hela, men en gissning är att killarna kommer att tycka att jag ska dra mitt strå till stacken jag också.

*     *

Jag blev alldeles tårögd idag när jag fick en bild på mobilen där lillprinsen ligger i sin mammas famn, för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0