Att gunga...

Igår shoppade vi babysaker för fulla muggar.
Lillprinsens mamma fyller år idag och hade önskat sig en massa babysaker så temat på hela pakethögen blev ju naturligtvis det. Så kul att handla sådana saker, jag skulle kunna köpa hur mycket saker som helst.

Den saken som jag är mest nöjd med är en hängmatta där lilla Elia kan ligga och gunga i spjälsängen när han får komma hem från sjukhuset.


Idag var vi till Karolinska för att gratulera födelsedagsbarnet, dom har ju turen att få bo ett familjerum där så att dom kan vara nära lillkillen så mycket som möjligt. Dom har sitt eget lilla rum och så finns det ett gemensamt "vardagsrum" och kök där dom kan laga sin egen mat.

*     *

Gårdagen avslutades på Lingon där the Sullivans spelade, ett decimerat band för kvällen utan trummis. Men det gick ju naturligtvis bra det också. För er som missade gårdagens spelning kan jag tala om att ni har en ny chans att se mitt favoritband om två veckor, då spelar dom på Lingon igen.

*     *

Sista jobbveckan innan semestern, gissar att det blir väldigt tomt på jobbet.
Bra att hinna städa undan lite sånt som blivit liggande, det lär inte komma in så mycket nytt nu när många av vår personal ute i landet har sin välbehövliga semester.

*     *

Det är väl inte så tokigt att få 100 miljoner för lite "Me, you, fuck, fuck!".
Tyvärr lär det väl betyda att hon inte får ha kontakt med sitt barn, men pengarna kanske lindrar den smärtan.
Vad vet jag...


Kommentarer
Postat av: Vickan

Sexet med Cristiano var nog tillräckligt ;)



här finns iaf foton på honom med sonen :) http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/07/cristiano-ronaldo-cristiano-jr.html

2010-07-19 @ 01:19:35
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0